دانلود سکانس زیبایی از سریال شوق پرواز

نظرات 2 + ارسال نظر
lمعصومه دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام عزیزم.
خیلییییییییییییییییییی عالی بود.
من امروز وقتی این پستت رو دیدم با اینکه خیلی مشغله داشتم همونطور ایستاده پشت کامپیوتر این قسمت رو گرفتم و خواهرم رو صدا زدم و با هم 2 بار دیدیم.
من این سریال رو ندیدم جز قسمت آخر و تقریبا قسمتی از این سکانس و همش تو ذهنم بود چطوری از کسی بخوام این سکانس رو توی وبش بزاره و چه نشونی و آدرسی بدم که وقتی کلیپ رو دیدم اصلا خشکم زد که دیدم همونیه که من دنبالشم. خیلی خوشحال شدم و خواهرم گفت نمیشه همه سریال رو بزاره تو وبش؟!!!!!!!!!!
میشه اون کلیپ قسمت آخر که توی خاطر زنش بود و از جونی تا مرگش رو نشون میده رو هم بزاری؟
من با قسمتهای قشنگ این سریال آشنا نیستم میشه قسمتهای جذابش رو هم بزاری؟مثل بچه دار شدنشون و ...
ممنون

خوشحالم دوست داشتی
سعی می کنم برات بزارم دان کنی
ولی یکم بهم وقت بده
اما اون سکانس برات میزارم

lمعصومه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

باشه عزیزم هروقت تونستی بزار عجله ندارم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد