بارون

به نام خدا


از ظهر توی شهر ما بارون ریز و زیبایی می باره فوق العاده است می دونین توی شهرهای جنوبی مثل شهر ما خیلی کم بارون میاد و این بارون برای ما نعمت بلکه روح رو تازه می کنه

و فقط باید سپاسگزار بود

خدایا سپاسگزارم که با تمام بدهام بازم به من نعمت عطا می کنی

خدایا سپاسگزارم که از تمام ناسپاسیهایم می گذری و بهم محبتت عرضه می داری

خدایا سپاسگزارم که هنوزم نگاهت به منه و باران سخاوتت بر روی من جاریه

خدایا به من کمک کن درون این بارون خودم رو از همه ی گناه هانم بشورم و پاک بشم

خدایای من سپاسگزارم که هنوزم منو دوست داری 


نظرات 1 + ارسال نظر
lمعصومه پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام عزیزم
خواستم بهت بگم بابارون چه میکنی؟ گفتم شاید اونجا بارون نیاد یه وقت دلت بخواد.
خوشحال شدم که اونجا هم داره بارون میاد.
راستی زیر بارون مکان استجابت دعاست چون با هر قطره بارون فرشته ای از فزشتگان خداوند میارن پایین و چون میخوان دوباره برگردن پایین دعاتو بهشون بگو با خودشون بالا میبرن پیش خداوند. از دعاهای امام سجاد موقع باران در صحیفه سجادیه هست.
منم دعا کن.

واقعا ما اینجا دل تنگ بارون بودیم
ممنون که برام از صحیفه سجادیه گفتی
حتما تو هم به یاد من باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد